📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"eve dön! her şey affedildi": ".. her çocuk, er ya da geç kendi payına düşecek kaderi belirleyen talih çarkını kendisi için çevirir. çünkü yalnız on beşindeyken bildiğimiz ya da yaptığımız şey sonradan bizi cezbedecektir. hiçbir zaman telafi edemeyeceğimiz bir şey vardır. on beşimizdeyken evden kaçmamış olmak. soradan anlarız: sokakta geçirilen kırk sekiz saat, tıpkı alkalik çözeltide olduğu gibi, mutluluğun kristalini yaratır."... ama evsizliğin şehri kendilerine karanlıktan gün ağarana kadar dolaşılacak bir manzaraya dönüştürdüğü insanlar şehirde izlerini çoktan bırakmışlar. "on beşinde" evden kaçabilmek için ortada bir ev olması gerekir.
"ev geçmişte kalmıştır."
ne olursa olsun, kendini aşan bir umutsuzlukla yüklüdür konuşması, yarım yamalaklığıyla her şeye verilmiş bir yanıttır. devam etme gücünü bulacaktır kendinde, hep bulduğu gibi. yeterince sigarası vardır ne de olsa...