Seni sadece selvi boyun, siyah saçların ya da kara gözlerin
Güzel bir yüzün var diye değil
Fikirlerinle, konuşmandaki güzelliğin ve benim o kor halde yanan yüreğimle sevdim
Bana göre, bence, ben öyle düşünüyorum, zannımca vs gibi kalıplarla konuşarak doğruya ulaşmak oldukça zor olsa gerek.
"Onların çoğu yalnızca zanna uyar. Doğrusu zan hakkın yerine geçmez..."