Evet, güvenmenin, sevmenin, şefkatin ve iyi niyetli sevginin sonunda sakin ve sonsuz bir sadakat olmalı! Benim elimde bıkkınlık ve ilgisizlikten başka ne var?
İnsaoğlu böyle geçicidir. Kendi varlığına en çok inandığı, sevdiklerinin anılarında ve kalplerinde derin izler bıraktığını sandığı yerlerde bile, hızla silinip gider.