ahmet geyik

ahmet geyik
@ahmtgeyik
"Yazmak iyidir, ama düşünmek daha iyi; akıllılık iyidir, ama sabretmek daha iyi."
Sayfa 73·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sonsuz denecek kadar çok şey biliyorlardı ama bir şeyi, o biricik şeyi, o en önemli, o tek önemli şeyi bilmedikten sonra neye yarardı bu?
Sayfa 18·Kitabı okudu
Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir. Bazı insanlar şifadır.
İhanetin en kötü yanı, sadık insanlara duyduğumuz güveni de yok etmesidir.
Sayfa 374·Kitabı okudu

ahmet geyik

, bir kitap okudu
9/10
·448 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2025 4. kitabı
Ahmet Ümit
8.5/10 · 13,3bin okunma