Bir zamanlar kendim de yazı yazmaya hatta ufak şiirler karalamaya kalkmış fakat bundan çabuk vazgeçmiştim. İçimdekileri hangi şekilde olursa olsun dışarıya vurmak korkusu, bu manasız ve lüzumsuz ürkeklik yazı yazmama maniydi. Yalnız resim yapmaya devam ediyordum. Bu iş bana, içimden bir şey vermek gibi gelmiyordu. Dışarıyı alıp bir kağıda aksettirmekten, bir aracılıktan ibaret görünüyordu. Nitekim işin böyle olmadığını anlayınca bundan da vazgeçtim. Hep o korku yüzünden...