Ahsen Yaldız

Ahsen Yaldız
@ahsen17
Fakat beklemek lazım uzun zaman... ~Sabahattin Ali~
Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Reklam
Nefret ediyordum o güzellik simgesi kanaryadan çünkü o mahzende güzelliğe yer yoktu.
Doğu askısını bırakmış, Batı askısını da yakalayamadan aşağı düşmüştük.
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız biz. ZL