ahsen iplik

ahsen iplik
@ahsi
Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir anlıyor musunuz? Çünkü insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi ?
Öğretmen
Kitaplığım benim krallığımdır
"İnsanlar arasına karışmamı engelleyen... kişisel nedenlerim var."
Ne kimsenin önünde eğil, ne kimseye dil dök.
23 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Düşün ki ben yaşamaya bile alışkın değilim
Reklam
Yıkılışım da sevgim kadar büyüktür benim
Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin.
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız.
Reklam