ahsen iplik

ahsen iplik
@ahsi
Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerinin olmaması ne demektir anlıyor musunuz? Çünkü insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi ?
Öğretmen
Kitaplığım benim krallığımdır
"İnsanlar arasına karışmamı engelleyen... kişisel nedenlerim var."
Ne kimsenin önünde eğil, ne kimseye dil dök.
23 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Seviyordu ama özlemiyordu, yanındayım diyordu ama uzaktaydı; sadece sözler vardı, kendisi yoktu.
Reklam
Bazı insanlar bir görüşte saygı uyandırırlar.
Sevgi neydi? Sevgi iyilikti,dostluktu,sevgi emekti...
Öyleyse ruhu taşıran duyguları türkülere dökmenin tam zamanıdır.
Reklam