ahsenn

ahsenn
“Burası dünya yahu burası bu kadar işte!” doğru ama yanlış :) -seviyorum bu mottoyu-
Ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değildir. İnsan her menzilde bir yere varır, her adımda gezegenimizin gizli kalmış bir yüzünü keşfedebilir, bunun için BAKMAK, İSTEMEK, İNANMAK, SEVMEK yeterli..
Sayfa 239·Kitabı okudu
Reklam
-KAİNAT DAHA İYİ YARATILABİLİR MİYDİ? "EVET" diyenler, Allah'ın eserine yeterince özen göstermediğini ima ettikleri için, dinsizlikle suçlanıyorlardı. "HAYIR" diyenler de, Yüce Yaratan'ın elinden daha iyisinin gelemeyeceğini kastettikleri için dinsizlikle suçlanıyordu....
Sayfa 153·Kitabı okudu
"Bizde erkekler savaşır ama onların kiminle savaşacaklarını kadınlar söyler."
Sayfa 127·Kitabı okudu
ÖLÜMLE İRTİFAK YAPAN HİÇBİR DAVA HAKLI OLAMAZ!
Sayfa 122·Kitabı okudu
"Soyunu sürdürmeyi reddetmesinin nedeni, varoluşun ona taşınamayacak kadar ağır bir yük olarak gözükmesiydi. "Ne mutlu dünyaya hiç gelmemiş olana" deyip dururdu."
Sayfa 102·Kitabı okudu
Reklam