Ama gelmek bir yolun sonuna varmak demek değildir. İnsan her menzilde bir yere varır, her adımda gezegenimizin gizli kalmış bir yüzünü keşfedebilir,
bunun için BAKMAK, İSTEMEK, İNANMAK, SEVMEK yeterli..
-KAİNAT DAHA İYİ YARATILABİLİR MİYDİ?
"EVET" diyenler, Allah'ın eserine yeterince özen göstermediğini ima ettikleri için, dinsizlikle suçlanıyorlardı.
"HAYIR" diyenler de, Yüce Yaratan'ın elinden daha iyisinin gelemeyeceğini kastettikleri için dinsizlikle suçlanıyordu....
"Soyunu sürdürmeyi reddetmesinin nedeni, varoluşun ona taşınamayacak kadar ağır bir yük olarak gözükmesiydi. "Ne mutlu dünyaya hiç gelmemiş olana" deyip dururdu."