Sonra efendi dedi ki, iyiyi ve kötüyü öğrenince insan tanrı’ya benzedi, bir tek hayat ağacının meyvesini toplayıp yemen ve sonsuza kadar yaşaman kalmış, aynı evrenin içinde iki tanrı, bir bu eksikti, işte bu yüzden seni de kadınını da bu cennet bahçesinden kovuyorum, buranın kapısına nöbetçi olarak ateşten kılıcıyla silahlanmış bir Kerubi koyacağım, kimseyi içeri bırakmayacak, şimdi gidin buradan, çıkın dışarı, sizi bir daha karşımda görmek istemiyorum.