Şimdi tekrar ‘ne yapsam ?’dedirtme bana Yarabbim
Taşınacak suyu göster, kırılacak odunu
Kaldı bu yaşamak suçu üzerimde
Bileyim hangi suyun sakasıyım ya Rabbelalemin
tütmesi gereken ocak nerde ?
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiç bir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz.
İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız... Satranç