Bir arkadaşımın hediye etmesiyle birlikte bu kitapla tanışmış oldum. Kitabı okumaya başlamadan önceki süreçte hayatımın bu dönemindeki belirsizliğin oluşturduğu kasvete yenik düşmüştüm. Kitabı okurken yaşadığım duygu karmaşasını şu an tarif edemiyorum. Fakat sonuna ulaştığımda hissettiğim hüznün bir yandan bana keyif verdiğini fark ettim. Hayatın öngörülemezliği aslında onu güzel yapan şeyin ta kendisi. Bilinmezliğin yarattığı keşif arzusu sayesinde şu an yaşamaya daha çok hevesliyim.
Hayat bu, her şey olacağına varırdı. Derler ki: "Bir felaketten kurtulunca ardından güzel günler gelir."