akasha

akasha
@akassha
O beni sevince ben de nasıl taparcasına seviyorum kendimi!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O simsiyah gözlerinde bana ve kaderime duyduğu içten yakınlığı görüyorum.
İşte o zamandan beri güneş, ay ve yıldızlar her zamanki faaliyetlerine devam etse de, benim ne gecem var ne gündüzüm, etrafımdaki dünyada hiçbir şeyin anlamı yok artık.
Sevmek insana özgüdür ama insanca sevmelisiniz.
Dünyada en mutlu olanlar, günlerini çocuklar gibi geçirebilenler.