akasha

akasha
@akassha
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan mutluluğa alıştıktan sonra bundan vazgeçebilir mi?
Sayfa 417·Kitabı okudu
Her gülümseyiş sıkıntılı bir esneme, her sevinç bir lanet, her zevk bir tiksinti gizliyordu. En güzel öpüşler bile insan dudaklarında, daha yüksek bir şehvetin gerçekleştirilemeyen isteğinden başka şey bırakmıyordu.
Sayfa 381·Kitabı okudu
Bir akşam anımsıyor musun, suların üstünde süzülüp gidiyorduk.
Sayfa 345·Kitabı okudu
Bari acılarımız birinin işine yarasaydı, o zaman özveride bulunduğumuzu düşünerek kendimizi avuturduk.
Sayfa 315·Kitabı okudu