akasha

akasha
@akassha
"Beni seviyor musun? Yemin et bakayım!" "Seni seviyor muyum? Sevmek ha? Sevmek de ne, sana tapıyorum, sevgilim!"
Sayfa 268·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zayıf olduğunu bilmenin verdiği aşağılık duygusu, bir hınç haline geliyordu, ama bunu da şehvet duyguları hafifletiyordu.
Sayfa 232·Kitabı okudu
Ya şimdi bütün bu huzur, bütün bu ferah, bütün bu memnuniyet bir korkuyla sonlanacak olursa?
Biraz daha uyusam ve bütün bu delilikleri unutsam nasıl olur?
Duvarı delmeye gücüm yetmiyorsa, "ille deleceğim" diye yırtınmam elbette, ama önümde yıkmaya gücümün yetmediği bir taş duvar bulunmasına da razı olamam.