Fantastik , akıcı bir hikaye. Hikaye bize ne demek istiyor.
Ve asıl olarak şunu yanıtlamak gerekiyor "Eğer ölüm yoksa yaşamın ne anlamı var ki ?" (syf 48)
Aslında bu hikayede verilmek istenende bu aslında . Sonuç olarak insan doğar yaşar ve ölür. Hayatın bir akıcılığı var. Ve her şeyin yenilenmesi. Kendini tekrar etmemesi.
İyi okumalar. Vesselam...
Ölümsüz AileNatalie Babbitt · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20184,074 okunma