Ahmaktırlar ona ne şüphe; ama normal insanların belki de ahmak olmaları lazımdır, kim bilir? Belki de bunun, kendince güzel bir tarafı vardır ... Şimdi tabiat ananın yarattığı normal adamın karşısına laboratuvar imbiğinden geçirilmiş, her şeyi derinden anlayan bir adamı koyalım. Bu her şeyi derinden anlayan, kavrayan insan, normal insanların önünde öyle bir çözülür ki, bütün kabiliyetlerine rağmen büyük bir içtenlikle kendisini bir insan değil, fare gibi görmekten alıkoyamaz. Evet, her şeyi derinden anlayan bir fare. Karşısında ise insan vardır. Burada en önemli nokta kimsenin bunu ona zorlamamasıdır.