Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tanrı herşeyi yaratmışsa kötülüğü de o yaratmıştır o halde tanrı da kötüdür.
_Soğuk gerçekte varmıdır?
_Tabiki vardır.
_Aslında efendim, soğuk diye birşey yoktur.Fizik kurallarına göre bize soğuğu düşündüren şey, ısının yokluğudur.
_Yani tanrı kötülüğü yartmadı.
_Kötülük sadece insanın kalbinde.
_Tanrı sevgisi olmadan gerçekleştirdiği şeyden ibarettir