Akıcı bir şekilde yazılan kitap sizi sıkmadan bitiveriyor. İnsanlık suçu temasının işlenmiş olması ve bu suçun cezasına verilen ilişkin örnek çok hoş olmuş. Kitapta en çok hoşuma giden yer bu kısım oldu. Kimbilir belki bir gün canım ülkemizde de bu tür suçlar hak ettikleri cezayı alırlar. Yazarın kalemine kuvvet, okuyucusu bol olsun. Kesinlikle kitaplığınızda yer alması gerektiğini düşünüyorum.
Herkes zaman zaman kendine açacak yeni, temiz bir sayfa ister. Ancak hayat öyle bir hak tanımaz. Daha önce yazdıklarını silmek gerekir. O zaman da ya iz kalır, ya da sayfa yıpranır.