Zweig sever olmama rağmen bu kitabı zaman kaybından başka bir şey olarak değerlendiremiyorum. Konu olarak çarpık olarak yansıtılan cinsellik ve ahlak anlayışına sahip insanların hikayelerinden oluşuyor. Ve hikayeler normal Zweig kitaplarına göre bence içerik olarak zayıf kalmışlar. Adına ve yazarına bakarak kitap almaktan vazgeçmem gerekiyor kesinlikle.
Karmaşık DuygularStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202113,1bin okunma
Seçim zamanı kullandığımız reyler bizim hangi tarafın adamı olduğumuzu açıkça göstermektedir. Hiçbir Müslüman açlıktan öleceğini bilse, bir Allahsıza, bir dinsize, bir masona ve bir caniye katiyyen rey veremez."
Mehmed Zahid Kotku