En güzel deniz, henüz gidilmemiş olandır.
En güzel çocuk, henüz büyümedi..
Engüzel günlerimiz,henüz yaşamadıklarımız. Ve sana söylemek istediğim en güzel söz; henüz söylememiş olduğum sözdür...^^
"Ölümden korkuyorum,Ama hayatımı boşa harcamaktan daha çok korkuyorum. Aşktan korkuyorum; çünkü aşk bizim kavrama gücümüzün dışındaki şeyleri içeriyor; müthiş bir parıltı saçıyor, ama aynı zamanda yaydığı gölge beni korkutuyor."
Bazen sırf inanmadığımız için bir yoldan vazgeçeriz. Bu çok kolaydır. O zaman yapmamız gereken tek şey, o yolun bizim için doğru yol olmadığını kanıtlamaktır. Ama bir şeyler olmaya başlayıp da yol kendisini bize gösterince, devam etmekten korkarız.