En güzel deniz, henüz gidilmemiş olandır.
En güzel çocuk, henüz büyümedi..
Engüzel günlerimiz,henüz yaşamadıklarımız. Ve sana söylemek istediğim en güzel söz; henüz söylememiş olduğum sözdür...^^
《 Bir şey daha var, Frieda ! 》dedi.
《 Bir ahır hizmetçiliğinden böyle bir mevkiye gelebilmek olağanüstü bir şey, seçkin bir gücü gerektirir. Peki, bu aşamaya yükselen kimsenin en son amacına ulaştığını söyleyebilir miyiz ? Saçma bir soru. Gözlerinizde, sakın bana gülmeyin, geçmişteki değil, gelecekteki bir savaş okunuyor. Ama yeryüzünde karşılaşılan engeller büyüktür ve erişilmek istenen amaçlar büyüdükçe daha da büyür bunlar. Dolayısıyla, isterse pek sözü geçmeyen küçük biri olsun , aynı savaşı sürdüren bir başkasının yardımını sağlamak hiçte ayıp değildir. Belki ilerde bir fırsatını bulur, şimdiki gibi böyle üzerimize dikilmiş gözlerden uzak , sizinle aynı konuyu sakin serinkanlı konuşabiliriz. 》
"Ölümden korkuyorum,Ama hayatımı boşa harcamaktan daha çok korkuyorum. Aşktan korkuyorum; çünkü aşk bizim kavrama gücümüzün dışındaki şeyleri içeriyor; müthiş bir parıltı saçıyor, ama aynı zamanda yaydığı gölge beni korkutuyor."