Bir şiirinde, Cahit Zarifoğlu özlemeyi şöyle ifade etmiş ; Özlemek ne derin bir duygudur... Özlemek ne uzun mesafe...!!
Cemâl Süreya demiş ki ; Uzaktan sevmediyseniz birini, hiç sevdim demeyin...
Ekliyor Oğuz Atay ; Aklımdan çıkmıyor.. Aklım çıkıyor, "O" çıkmıyor...
Ve Son noktayı Nâzım Hikmet koyuyor... Sesini duysam, sesine sarılacağım.
# Öyle Özledim...