Yaşıyor çünkü büyük şairler asla ölmezler, varlıklarını sürdürürler, ihtiyaçları olan tek şey; onlara ete kemiğe bürünüp aramızda dolaşabilme fırsatının tanınmasıdır.
Kadınlar erkek gibi yazıyor, onlar gibi yaşıyor ya da onlara benziyor olsalardı binlerce kere yazık olurdu çünkü dünyanın büyüklüğünü ve çeşitliliğini düşündüğümüzde iki cins bile bu kadar yetersizken, sadece tek bir cinsle nasıl idare edebilirdik?