kesinlikle okunması gereken bir seri daha ilk kitaptan kendini belli ediyor.dili de oldukça güzel serinin diğer kitaplarınıda merakla okuyup bitereceğim .tabii sadece bu kitabı okuyarak tüm bilgilere erişemezsiniz biraz merak biraz çaba da gerkemekte lakin gerçekten verimli bir okuma oldu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitaptaki tek hoş şey insanın kendisine inanmasını ve sevmesi gerektiğini söylemesi onun dışında içine çekmiyor,sıkıcı geliyor,güzel bağlanamamış,gereksiz uzun.