Ne güzel söylemiş... ATSIZLIĞI NAM EDEN YİĞİTLERİM ATLANSIN, KOR TAŞIYAN AVUÇLAR PAS ÇÖZSÜN PUSATLANSIN , YIKILDIN ERGENOKON YURTLARIM AZATLANSIN, HAİNLERE KARGIŞLI KAHBE ACUN DAR OLSUN, VAKTİYLE BİR ATSIZ VARMIŞ VAR OLSUN...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dert sofrasında bal yediler baş verdiler ama baş EĞMEDİLER. Karabağ da ermenilere karşı savaşıp ırakta gökbörülü türkmenlere destek veren bu yiğit bu kitabında yaşadıklarını anlatmıştır. Ne mutlu bana Karabağ bölgesine gittiğim de onun resimlerini gördüğümde ona bir kez daha hayran olup kendisyile buluşup erzurumda yemek yediğim de yaşadıklarını kendi ağzından dinlemek kitaptakinden daha da heycan vericiydi.
Türklerin yaşadıkları bölge ismi olan bu ergenekondan tüm dünyaya yayılma ve bozkurtların dirilme hikayesidir... Atsız bu Kitabında destansı kahramanlıklar anlaratarak iz bırakmıştır tüm vatanseverlerin yüreğinde .