Ben gitgide tezimi yazmakla daha çok ilgilenir olmuştum, bazen bunu arkadaşımın gebeliğiyle karşılaştırıyordum. Kafamda beliren ve bilgisayarımda örülen bu kitabın yapısına karar vermek, kurduğum hem kunt hem de kıvrak bir iskeleti biçimlendirmek gibiydi. Bazen kendi yaratı sürecim mide bulantılarına yol açıyordu.
Haksızlık ya da adaletsizlik algısı, tamamen olmasa da çoğunlukla öfkenin en büyük nedenidir. Aslında, öfkeyi, size haksızlık edildiği inancınızla birebir örtüşen bir duygu olarak tanımlayabiliriz.