Rabia

Rabia
@aktrb
Fransız dili ve edebiyatı
74 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Sabah uyandığımda odanın kapısı açıktı , eşyalarını toplayıp gitmiştin baktım. Yalnızca terasta unuttuğun havlu çırpınıyordu rüzgarda Bir daha hiç rastlamadım sana , hiçbir yerde hiçbir yazda Düşünüyorum aradan tam on üç yıl geçmiş On üç yıl önce içinde uyanan o isteğin anısı saklı duruyor mu sende ? Birden adını hatırlamadığımı fark ettim bu şiiri yazarken , ama terasta çırpınan havlunun rengi hala gözlerimin önünde On üç yıl sonra şimdi sevgilimden ayrıldığım bu derin , bu kavurucu günlerde neden ansızın aklıma düştüğünü sordum kendime . Sonra anladım : Bir aşk birçok aşktan yapılıyor Ve ayrılmıyor hiçbir seferinde
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Oysa yapacak hiçbir şey kalmamıştır artık Mutluluk geçip gitmiştir yanınızdan Her şeye iyi gelen Zaman sizi kanatır
1000Kitap
Şimdi biz neyiz biliyor musun ? Yıkıntılar arasında yakınlarını arayan öksüz savaş çocukları gibiyiz . Umut ve korkunun hiçbir anlam taşımadığı bir dünyada bir şey bulduğunda neyi , ne yapacağını bilemeyen çocuklar gibi . Artık hiçbir duygusunu anlayamayan çocuklar gibi Ve elbette biz de bu aşkta büyüyecek Her şeyi bir başka aşka erteleyeceğiz
1000Kitap
Gittin . Koca bir yaz girdi aramıza . Yaz ve getirdikleri . Döndüğünde eksik , noksan bir şeyler başlamıştı . Sanki yaz , birbirimizi görmediğimiz o üç ay , alıp götürmüştü bir şeyleri hayatımızdan, olmamıştı, eksik kalmıştı. Kırılmış bir şeyi onarır gibi başladık yarım kalmış arkadaşlığımıza . Adımlarımız tutuk, yüreğimiz çekingen, körler gibi tutunuyor, dilsizler gibi bakışıyorduk. Sanki ufacık bir şey olsa birbirimizden kaçacaktık. Fotoromansız , trüksüz, hilesiz , klişesiz bir beraberlikti bizimki. Zamanla gözlerimiz açıldı , dilimiz çözüldü güvenle ilerledik birbirimize. Gittin . Şimdi bir mevsim değil , koca bir hayat girdi aramıza . Biliyorum ne sen dönebilirsin artık , ne de ben kapıyı açabilirim sana .
1000Kitap
Yaz başıydı gittiğinde . Bir aşkın ilk günleriydi daha . Aşk mıydı , değil miydi ? Bunu o günler kim bilebilirdi ? “ Eylül’de aynı yerde ve aynı insan olmamı isteyen “ notunu buldum kapımda. Altına saat : 16.00 diye yazmıştın , ve 16.04 ‘tü onu bulduğumda . Daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin yazgısını Takvim tutmazlığını Aramızda bir düşman gibi duran Zaman’ı Daha o gün anlamalıydım Benim sana erken Senin bana geç kaldığını
1000Kitap