İntiharı düşünen bir insan için en kötü şey kendisini öldürmesi değil , bunu düşünüp yapmamasıdır. İntihar düşüncesine- bir alışkanlık haline gelen intihar düşüncesine- yol açan manevi çöküntü kadar aşağılık bir şey yoktur.
Her mutsuzluk ya bir yanlışın sonucudur , talihsizlik değildir ya da kendi suçlu beceriksizliğimizin sonucu. Herhangi bir yanlış da , bizim sorumluluğumuza girdiğine göre , karşılaşacağımız mutsuzluklar için kendimizden başkasını suçlamamalıyız. Böylece avutabilirsin kendini .