Acaba kafamı bir çalı süpürgesiyle temizlemek mümkün müdür ? Yalnızca temiz şeyler kalsın. Fakat süpürge çöplerinden başka bir şey kalmamasından korkarım.
Demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. Tesadüflerin oyuncağı olacak olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı ? Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı ?