''Çoğunlukla bu dünyadan tiksinmeme sebep varsıl ve itibarlı kişilerdir. Tanıdığım alçaklara gelince, ki sayıları hiç de az değildir, onları, istisnasız hepsini sevinç ve teveccühle anarım.''
Hayatımda hiç fantastik kitap okumamış olsaydım belki farklı yorumlayabilirdim. Yazar tüm tuşlara basmış aynı türdeki bütün popüler kitaplardan esinlenmiş ama olmamışlık vardı yarattığı evreni sevemedim. Şimdiki zaman kipiyle yazıldığı için ayrıca nefret ettim. Karakterlere de zerre kadar ısınamadım. O öve öve bitiremedikleri Cardan favori erkek karakterlerim arasında ilk 1000'de bile değil.
Zalim PrensHolly Black · Dex Kitap · 20182,333 okunma