albertine

albertine
@albertined
İnsanları, doğayı, yaşamı sevmeyeceksen, yaşamanın ne anlamı var ki?
Sayfa 297·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Faşizm bir budalalar rejimi olduğundan, gülünç bir yönü vardır her zaman
Sayfa 293·Kitabı okudu
Çocukluğumdan beri tek değişmeyen yanım kitap okumamdır. Okumak bir çeşit organik gereksinimdir bende. Günde hiç olmazsa iki üç saat okumayınca, afyondan kesilmiş bir bağımlıya döner, bir yoksunluk nöbeti geçiririm
Sayfa 146·Kitabı okudu
Çünkü yalnız yaşlıyken değil, gençken de kendine acımak, bir insanın kendi benliğine karşı işleyebileceği suçların en yıkıcısıdır
Sayfa 85·Kitabı okudu
Yalnızlıkların en kötüsü, başkalarının arasında çekilen yalnızlıktır bence
Sayfa 68·Kitabı okudu