gamze

gamze
@albertinegone
Mezar taşıma "Uykum eskisinden de ağır" yazdırsam iyi olacak.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günahkarlar hoşgörülü ve özgürlükçüdür, çünkü empati kurmalarına bir engel yoktur.
İnsanlar senin yanındayken kendilerini cennetteki gibi kınanmayan, yadırganmayan, dışlanmayan, aksine ödüllendirilen, yüceltilen, hoşnut edilen, ikramda bulunulan konumunda, özgür hissederlerse sen bulunduğun yeri cennete benzetmişsin demektir. Yok eğer öldürürsen yaşatmazsan, beslemezsen , yaşama azmi aşılamazsan; insanlar senin yanında kendilerini cehennemin dumanında boğulur gibi sıkıntılı, üzgün, baskılanmış, boyunduruk altında, kısıtlanmış, suçlu, mahçup, rahatsız, cezalandırılmış, mahrum... hissederlerse sen cehennem kurmuşsun demektir. Zebanileşmişsin. Burada kendi ellerinle bina ettiğin cehennemden öldüğün anda yatay geçişle ahret cehennemini boylarsın.
Mezar taşıma ne yazdıracağımı buldum: 'Yaşamak ölülerin de hakkı.'
Kader mekanizması sağ gösterip sol vurmaya ayarlıdır.