zaten en büyük aptallık, insanın kendi hissetmediği duyguları gülünç bulması, ayıplamasıdır beyefendi.
...ben her şeyi anlamaya çalışırım, herhangi bir şeyi mahkum etmekten de kaçınırım. her neyse, siz yine de fazla şikayet etmeyin; bu üzüntülerin acı vermediğini söyleyecek değilim, başkalarının anlayamayacağı şeyler için insanın ne kadar azap çekebileceğini bilirim.