Nesibe

Hayatın hedefi ve anlamı acıları dengeleyecek türden pek çok anı biriktirmek olmalı, zor günlerde kaçabilecek böyle anlardan kurulu bir ev inşa etmeli insan kendine.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hayatını başa saramıyor, aldığı kararlarla yaşamak zorunda.

Nesibe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
2025 15. kitabı
Lev Tolstoy
8.1/10 · 61,2bin okunma
"Belki de sürdürdüğüm yaşam , sürdürmem gereken yaşam değildir ?"

Nesibe

, bir kitabı yarım bıraktı
Pınar Kür
8.3/10 · 11,7bin okunma