Şu üç kitabı çok merak ediyordum aldım en sonunda. Bu hafta hiç güzel geçmiyo, en iyi yanı bunları almış olmam olabilir ama kitapçıdan almak zorunda kaldığım için 1200 lira bayıldım (Kaos Tanrısı'nın içindeki sticker kağıdını çalmışlar bir de)💆🏻‍♀️. Okuduktan sonraki düşüncelerime göre ne kadar iyi oldu göreceğiz.... Eğer seversem pek sorun etmem ama sevmezsem bütün sinirimi bunlardan çıkarabilirim üzgünüm🙌🏻. Lütfen güvenimi boşa çıkarmayın🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻.
Bu sabah erken uyandım, gittim sana güller aldım mutlu ol diye...
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kutluyormuyuzz tabikiiii hem sinifi geçtim hem teşekkür vee onur belgesi aldım ( bütün yıl buna uğraştım) iki sorumlulklaaa gectimmm ahhaha Şükür yarabim inşallah bütün herkes geçmiştir sınıfı en güzel şekilde aminnn
Duygu ve Düşünce
teyzesinin bi denesinin ballı lokmasının gül suyusuna sulu boya aldım. kafeye götürcem dondurma yiyerek resim yapcaz inşallah
Sabah duamı aldım, iyi ki öğrencilerim var:)
"Peygamber duası senin üzerinde olsun inşallah hepimizin duası da senin üzerinde olsun inşallah Rabbim maddi manevi sıkıntılarını gidersin seni feraha çevirsin imtihani küçük eylesin. "
1000Kitap