Bazen bir tını, sıradan bir gürültü veya kulağa çarpan hoş bir melodi seni alır bir daha gelmeyeceğini bildiğin ve sana ait olan bir anıya götürür. Huzursuzlanır, üzülürsün. Eksik hissedersin kendini. İşte sen hayatımdaki tını, kulağa çarpan hoş bir melodi kalacaksın.
Saygıyla🙏
Güzel değildi ama bir sihri vardı. Ne ben ona güzelsin diyebildim, ne de o bana sihrini gösterebildi. Günlük yaşamda belki milyon kez yaşanan söylenmediğinde ya da yapılmadığında hiç bir şey olmayan bir şey gibi geldi geçti.