📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ahmet abi diyorsun ya 'ne söylesen boşa gider... çiğnenir ektiğin güller, emeklerin boşa gider.' haklıymışsın hakikaten öyle oluyor. bir tek şey var yapacak: acıları tutunmak.
bazen hayat Ahmet Kaya klibine dönüşür. boynu bükük adamlar dalgın dururlar. sakallar uzamış, moraller bozuk. siste bir kadın yürür. ışıklar içinde bir küçük çocuk. hava hep yağmurludur, ortalık çamur. etrafta ateş yanar. birkaç araba vınlar. gölgeler tehlike sinyali yayar. klibin merkezinde hep yorgun demokratlar...