nas

nas
@alexandermahone
Dorian Grey'in Portresi
10/10
·318 syf.··
2021 2. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2021 22:46
Dorian Grey...Gerçekten uzun süredir bir kitaptan bu kadar etkilenmemiştim.Bir kitaptan beklediğim her şeyi verdi bana. Kitapta tam iki kez şok geçirdim.Aman yarabbim neler oluyor dedim.Genelde bu tarz klasiklerde şok olmak pek mümkün değil.Ama Oscar Wilde o kadar güzel bir kurgu yazmış ki hayran olmamak elde değil resmen.Öyle bir kitap ki en başlarda en sevdiğiniz karakterler en nefret ettiğiniz,en başta nefret ettiğiniz karakterler ise bir anda en sevdikleriniz oluyor.Yani benim için öyle oldu en azından. Kitabın gidişatı gerçekten harikaydı.Hiç sıkılmadım,hatta sürüklendim,uzaklara gittim,kendimi kaybettim.Başlarda biraz durağan ilerliyor fakat olaylar alevlenmeye ve Dorian'ın hayatı tamamen değişmeye başladığında kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Zaten eğer klasik okumayı seviyorsanız bu kitabı okuduğunuzda en sevdiklerinizden biri olacak.Görüşmek üzere sağlıcakla kalın...............
Dorian Gray'in PortresiOscar Wilde · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202399,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

nas

, bir kitap okudu
10/10
·318 syf.··
31 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2021 22:46
·
2021 2. kitabı
Oscar Wilde
8.2/10 · 99,4bin okunma
Otostopçunun Galaksi Rehberiiii
Puan vermedi·868 syf.··
2021 1. kitabı
Bu güzel kitap serisini bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım ve okumaya başladım.Gerçekten çok severek ve eğlenerek okuduğum bir seri oldu.Kitap aslında bilim kurgu olarak geçse de okuduğunuz kitap mizah ile harmanlanmış ve bu mizah sizi rahatsız etmeyecek şekilde tam yerine oturmuş.Ve karakterler gerçekten harikaydı.Arthur,Ford,Marvin,Zaphod...Hepsini hayranlıkla okudum.Özellikle Arthurun hiçbir şeyi idrak edememesi ve bunun sonucunda Ford ile aralarında geçen aşırı komik diyologlar beni çok ama çok cezbetti.Kitap komik olduğu kadar heyecanlı idi.Her an şimdi ne olacak deyip durdum.Serinin en beğendiğim kitabı kesinlikle birinci kitaptı.Ben dördüncü ve beşinci kitabı da çok sevdim ama birinci kitabın yeri apayrı.Derseniz eğer ikinci ve üçüncü kitap nasıldı,ben de size derim ki bir, iki ve üç kadar içine çekmedi beni. Ama tabi ki bu benim fikrim.Kesinlikle okumanızı ve bu kült eserin tadına bakmanızı isterim.Zaten bir jkere başlayınca elinizden bırakamayacaksınız. Tüm seriyi tek bir inceleme şeklinde yazmayı seçtim çünkü tek tek hepsini anlatıp sizi sıkmak istemediiiim.Şimdilik benden bu kadar. Tekrar görüşmek dileğiyle<3
Otostopçunun Galaksi Rehberi (5 Kitap Bir Arada)Douglas Adams · Alfa Yayıncılık · 20214,520 okunma
Kuyucaklı Yusuf
8/10
·319 syf.··
2020 4. kitabı
Ahh ne güzel bir kitapsın sen.Bu ikinci okuyusumdu ve tamamen kendimi vererek okudum bu sefer.Beni çok üzdü ama bir o kadar da ders çıkarmama vesile oldu. Yusuf'un yaşadıklarını sıkıntılarını acılarını tek tek yaşadım bende. Gerçekten ruhuma dokundu ve çok etkilendim . Okudukça okuyasım geldi. Ama böyle bı son... Çok üzüldüm herkese ama en çok Yusuf'a... Çünkü bütün her şeyin herkesin acisini kahrını kederini kendi başına çekti . Eğer okumadiysaniz kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Görüşmek üzere esenlikte kalın;)
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Martı Yayınları · 2019211bin okunma