nas

nas
@alexandermahone
Puan vermedi·152 syf.··
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Hayvan Çiftliği İnsanların kendileri üzerinden hiçbir çıkarları olmadan fayda sağladıklarını düşünen hayvanlar domuzlar öncülüğünde yeni bir rejim kurarlar.İlk başta her şey mükemmel ilerlerken bi anda domuzların otorite savaşları nedeniyle bu rejimin temelleri çatırdamaya başlar.Ve birden her şey eskisinden daha kötü olmaya başlar. İlk olarak George Orwell'in yazma stilini ve yazarken kulandığı üslubu çok beğeniyorum.Okuma zevkini zirveye taşıyor.Bu kitapta da aynı zevki ziyadesiyle aldım.Kitap okurken asla sıkmıyor aksine okudukça okuyasınız geliyor.Ben kitabı gayet beğendim.Okurken yazarın ne anlatmak istediğini rahatlıkla anlıyorsunuz,dolayısıyla da kitabı bu yöne dönerek okuyorsunuz. Genel olarak sevdiğim ve önereceğim bir kitap.Eğer okumadıysanız mutlaka siz de okumalısınız.
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2021296,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8/10
·158 syf.··
2021 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2021 13:50
YERALTINDAN NOTLAR Bir kitap düşünün sizi alıp götürsün,yerlerden yerelere vursun,sonra geri getirsin.İşte düşündüğünüz o kitap bu kitap. Okurken aşırı etkilendiğim bir kitap oldu Yeraltından Notlar.Çok fazla düşünmeme sebep oldu.Yeri geldi keh keh güldüm yeri geldi kahroldum.Dostoyevski'nin hangi kitabını okusam aynı şeyleri yaşıyorum.Bütün duygularım bir araya gelip beni yok ediyor. Kitabın ilk bölümü biraz durgun ilerliyor.Kendisinin ağzından kitabımızın kahramanının düşüncelerini okuyoruz birinci bölümde.Aslında tamamen iç dünyasını çözüyoruz kahramanımızın.Normal kitaplarda gördüğümüzden biraz farklı bir karakter.Kırk yaşlarında yorgun ve dünyaya bakış açısı hepimizden farklı. İkinci bölümde ise bu karakterin yaşadığı bir olayı anlatmasını okuyoruz.İşte kitabın asıl etkilendiğim kısmı burası.İlk bölümde (her ne kadar zavallı olduğunu dile getirse de)güçlü,zeki ve kendine ait mantıklı düşünceleri bu adamın aslında geçmiş yıllarda şuan söylediği gibi ne kadar zavallı olduğunu görüyoruz.Anlam veremediğim şeyler yapan aslına bakılırsa zararı sadece kendisine olan yorgun bir adam.Bana çoğunlukla ego savaşı veren biri gibi gelse de gerçek bu değil sanırım.Bunu belki birazdan, belki yıllar sonra anlayacağım.Belki de hiç anlayamayacağım. Son olarak eğer okumadıysanız bu şahane eseri okumadan ölmeyin derim.
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,8bin okunma
Dorian Grey'in Portresi
10/10
·318 syf.··
2021 2. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2021 22:46
Dorian Grey...Gerçekten uzun süredir bir kitaptan bu kadar etkilenmemiştim.Bir kitaptan beklediğim her şeyi verdi bana. Kitapta tam iki kez şok geçirdim.Aman yarabbim neler oluyor dedim.Genelde bu tarz klasiklerde şok olmak pek mümkün değil.Ama Oscar Wilde o kadar güzel bir kurgu yazmış ki hayran olmamak elde değil resmen.Öyle bir kitap ki en başlarda en sevdiğiniz karakterler en nefret ettiğiniz,en başta nefret ettiğiniz karakterler ise bir anda en sevdikleriniz oluyor.Yani benim için öyle oldu en azından. Kitabın gidişatı gerçekten harikaydı.Hiç sıkılmadım,hatta sürüklendim,uzaklara gittim,kendimi kaybettim.Başlarda biraz durağan ilerliyor fakat olaylar alevlenmeye ve Dorian'ın hayatı tamamen değişmeye başladığında kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Zaten eğer klasik okumayı seviyorsanız bu kitabı okuduğunuzda en sevdiklerinizden biri olacak.Görüşmek üzere sağlıcakla kalın...............
Dorian Gray'in PortresiOscar Wilde · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202399,4bin okunma
Otostopçunun Galaksi Rehberiiii
Puan vermedi·868 syf.··
2021 1. kitabı
Bu güzel kitap serisini bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım ve okumaya başladım.Gerçekten çok severek ve eğlenerek okuduğum bir seri oldu.Kitap aslında bilim kurgu olarak geçse de okuduğunuz kitap mizah ile harmanlanmış ve bu mizah sizi rahatsız etmeyecek şekilde tam yerine oturmuş.Ve karakterler gerçekten harikaydı.Arthur,Ford,Marvin,Zaphod...Hepsini hayranlıkla okudum.Özellikle Arthurun hiçbir şeyi idrak edememesi ve bunun sonucunda Ford ile aralarında geçen aşırı komik diyologlar beni çok ama çok cezbetti.Kitap komik olduğu kadar heyecanlı idi.Her an şimdi ne olacak deyip durdum.Serinin en beğendiğim kitabı kesinlikle birinci kitaptı.Ben dördüncü ve beşinci kitabı da çok sevdim ama birinci kitabın yeri apayrı.Derseniz eğer ikinci ve üçüncü kitap nasıldı,ben de size derim ki bir, iki ve üç kadar içine çekmedi beni. Ama tabi ki bu benim fikrim.Kesinlikle okumanızı ve bu kült eserin tadına bakmanızı isterim.Zaten bir jkere başlayınca elinizden bırakamayacaksınız. Tüm seriyi tek bir inceleme şeklinde yazmayı seçtim çünkü tek tek hepsini anlatıp sizi sıkmak istemediiiim.Şimdilik benden bu kadar. Tekrar görüşmek dileğiyle<3
Otostopçunun Galaksi Rehberi (5 Kitap Bir Arada)Douglas Adams · Alfa Yayıncılık · 20214,522 okunma
Kuyucaklı Yusuf
8/10
·319 syf.··
2020 4. kitabı
Ahh ne güzel bir kitapsın sen.Bu ikinci okuyusumdu ve tamamen kendimi vererek okudum bu sefer.Beni çok üzdü ama bir o kadar da ders çıkarmama vesile oldu. Yusuf'un yaşadıklarını sıkıntılarını acılarını tek tek yaşadım bende. Gerçekten ruhuma dokundu ve çok etkilendim . Okudukça okuyasım geldi. Ama böyle bı son... Çok üzüldüm herkese ama en çok Yusuf'a... Çünkü bütün her şeyin herkesin acisini kahrını kederini kendi başına çekti . Eğer okumadiysaniz kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Görüşmek üzere esenlikte kalın;)
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Martı Yayınları · 2019211bin okunma