"Hayat aslında problemleri çözebilme sürecidir ."
O yüzden sürekli bir şeylerden kurtulma amacıyla değilde akışta olmanın yapabiliyor bazen de yapamiyor olmanın tadını çıkarmak gerekiyor.
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
İnsan gülerken ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh,kalbi baglayamaz mı?
Hasret, özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakindayken hicran duyulmaz mı?
...
Victor Hugo
Bir insanı sevmek çok garip bir hismiş
Önceden varlığından bile haberin olmadığın insanın bir anda hayatına girmesiyle onsuz nasıl yaşadığını düşünüyorsun
Gözünün gördüğü kalbinin attığı her yerde o olsun istiyorsun
Onun varlığı bütün hayatını dolduruyor
Başka birine başka bir şeye ihtiyaç duymuyorsun
Sen gelmeden önce sevgilim ben hep kalbimde bir boşluk hissederdim
Haklıymışım
Çünkü sen ve ben eksikmişim.
Senden sonra ben kendimi daha çok kendim gibi hissediyorum.