📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplarla geçmişim çok eskiye dayanmıyor 30’lu yaşlarımda kitap okumaya başladım.Kitap okumaya başlamadan önce dostlarım var sanırdım taki kitapların insanlardan dağa iyi dost olduğunu öğrendiğim güne kadar şimdilerde ise kendimi kapattığım odamda mum ışığım ve ney dinletim ile okduduğum satırlarım var.Bazı satırlarda kendimi bulduğum,bazı satırlarda yaşadığım anlar ve dökülen göz yaşları güzel sayfalarda buluşmak dileğiyle.