Bazen ne istediğini bilmeden yaşar insan nerede olduğuna anlam veremeden,ne yapacağını bilmeden amaçsızca yaşar gider.
İşte tam anlatamadığım oradayım.
Yaşıyorum, özlüyorum, ağlıyorum, düşüyorum ama tekrar kalkıyorum.
Hayat bunlardan ibaret midir acaba herşeye rağmen amaçsızca yaşamak mıdır hayat