Sessiz kalırsanız neden konuşmadığınızı soracaklar.
Konuşursanız neden sessiz kalmadığınızı?
Mutlu olsanız ve sürekli iletişim kurmak istediğinizde sırnaşık diyecekler.
Üzüntülü olsanız ve yalnız kalmayı tercih ettiğinizde ise utangaç ya da asosyal diyecekler.
Erkekler ile zaman geçirseniz kadınlar, kadınlar ile zaman geçirseniz erkekler tarafından eleştirileceksiniz.
Hobileriniz küçümsenecek, aldığınız maaş beğenilmeyecek veya harcamalarınız anlamsız bulunacak.
Yaptığınız her eylemin olumsuz bir gözlerle takip edilecek olma hissi hiçbir zaman eksik olmayacak üzerinizde.
Ya söylenenleri umursamayacaksınız ya da insanlar böyle deyip kabulleneceksiniz.
Ama ne derseniz deyin o gözlerle takip edilmeye devam edeceksiniz. Şimdi düşünün bakalım- İnsan gerçekten sosyal bir varlık mı? Yoksa potansiyel bir yıkım mı?