Bu serinin ilk kitabını lise ikideyken okumuştum. O dönem kitap alamasam da gördüğüm çekilişlere katılırdım ve o gün bir yayınevinin çekilişiyle karşılaşıp katılmaya karar verdim. Kitabı da arkadaşım önermişti, başta başka bir kitaptı ama kazandıktan sonra arkadaşım Emareyi seç bence deyince ben de kararımı değiştirdiğimi ve onu almak istediğimi söyledim. Kitabın konusunu bilmiyordum, yazarı da kitabı da ilk defa duymuştum. Kitap elime ulaştıktan sonra okumaya başladım, hatta zamanı da hatırlıyorum ikinci dönemin son haftalarıydı ve kitabı o kadar çok sevmiştim ki normalde o kadar sürede bitiremezdim 616 sayfalık bir kitabı ama o zaman bir hafta içinde bitirmiştim. Evet, ilk kitabı yavaş ilerliyordu ama psikoloji her zaman benim ilgimi çeken bir alan olmuştur, bu yüzden sıkılmadan bir çırpıda okudum.
Neyse, seneler sonra bunun bir seri kitap olduğunu öğrendim ve internette aramaya başladım ama stoklar yoktu, büyük ihtimalle artık basılmıyordu. Ben de ikinci el uygulamalarına girip oradan kendi bütçeme uygun olanları buldum ve 2024ün başında aldım ama geldiği gibi başlayamadım çünkü kitabı annem okumaya başlamıştı ama onu sıktığı için devam edemedi, ben de aylar sonra seriye başladım. İlk iki kitabı 2024 bitmeden hemen önce bitirdim, buna da 2025in ilk günü başladım. Her bir karakterle öyle bir bağ kurdum ki acılarını ben hissettim, öfkelerini ben hissettim, şaşkınlıklarını ben hissettim, güldüklerinde ben de güldüm. Gerçekten baştan sona gerçekten iyi bir kurguydu, karakter işlemeleri, olay örgüsü, iç dünyanın anlatımı, kelimelerin kullanımı her şeyiyle bayıldığım bir seri oldu. Psikolojiye ilginiz varsa bence okumanız gereken bir seri, eminim hoşunuza gidecektir. Kesinlikle bir şansı hak ediyor. Kendisi şu an benim favori serim.
Bu incelemeden çok seriyle olan