Kerem

Kerem
@alikerem
“Nasıl unuturum ki gülüşü gül olanı Sevgilimdi, ya da ben öyle sanırdım O gitti, elimde bir çiçek dağınıklığı Bütün yolların ucunda kalakaldım.”
Radyoloji
Türk Dili ve Edebiyatı
İstanbul
120 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimde ona karşı tarifi imkansız bir şefkat vardı.
Dünyada bana hiçbir şey , tabiatan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Acı acı güldüğümü hissettim.
Her defasında yüzünde yeni ifadeler , gitgide kendini belli eden bir hayat görür gibiydim.