Kerem

Kerem
@alikerem
“Nasıl unuturum ki gülüşü gül olanı Sevgilimdi, ya da ben öyle sanırdım O gitti, elimde bir çiçek dağınıklığı Bütün yolların ucunda kalakaldım.”
Radyoloji
Türk Dili ve Edebiyatı
İstanbul
120 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Seni seviyorum... Deli gibi değil , gayet aklı başında olarak seviyorum.
Reklam
Bir insan diğer bir insana hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarılabilirmiş.
Yalnız içimde müthiş bir boşluk hissi vardı.
Aşk dağıldıkça azalan bir şey değildir.
Tabiatı çok severim , hatta diyebilirim ki insanlardan ne kadar uzak kaldıysam tabiata o kadar sokuldum.
Reklam