Kerem

Kerem
@alikerem
“Nasıl unuturum ki gülüşü gül olanı Sevgilimdi, ya da ben öyle sanırdım O gitti, elimde bir çiçek dağınıklığı Bütün yolların ucunda kalakaldım.”
Radyoloji
Türk Dili ve Edebiyatı
İstanbul
120 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı. Çünkü o, benim için bütün insanlığın timsaliydi.
Reklam
Var zannedilen şeyler bir anda yok oluverirdi.
Onun boşluğunu değil , fakat yokluğunu hissedecektim.
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
Bizim mantığımızla hayatın mantığı asla birbirine uymuyordu.
Reklam