Kerem

Kerem
@alikerem
“Nasıl unuturum ki gülüşü gül olanı Sevgilimdi, ya da ben öyle sanırdım O gitti, elimde bir çiçek dağınıklığı Bütün yolların ucunda kalakaldım.”
Radyoloji
Türk Dili ve Edebiyatı
İstanbul
120 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Hiçbirine bağlanmadım Ona bağlandığım kadar...
Reklam
Daha o gün anlamıştım Feride, ben ömrümce seninle sınanacaktım. Çünkü insan daima en sevdiğiyle sınanır..
Seninle,şöyle bir oturup konuşamadık...
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.
Her şeyi içinde boğmaya mecbur olmak , diri diri mezara kapanmaktan başka nedir?