Yaşam güvensizliktir. Her an daha ve daha çok güvenilmezliğe doğru ilerleyiştir. Kişi ne olacağını asla bilemez. Bunun böyle olması güzeldir. Öngörülebilir olsaydı, hayat yaşanmaya değer olmazdı. Her şey senin olmasını istediğin gibi olsaydı ve her şey kesin olsaydı, sen insan olmazdın, bir makine olurdun. Sadece makineler için her şey güvenilir ve kesindir.